ІгорБлистів

заступник директора з маркетингукомпанії Кормотех

Ігор Блистів обіймає посаду заступника директора з маркетингу у компанії «Кормотех» з 2013р. До цього часу працював на посаді керівника відділу маркетингу. Він відповідає за формування та реалізацію маркетингової стратегії компанії в Україні та на експортних ринках, управління портфелем брендів компанії, визначення перспективних напрямків розвитку компанії, координація розробки стратегії.
Досвіду роботи на ринку кормів для домашніх тварин понад 10 років. Приєднався до команди «Кормотех» у 2005р. Завдяки йому компанія збільшила частку ринку в Україні з 3% до 36%, завоювавши лідерську позицію у своїй категорії, та вийшла на нові експортні ринки, розширила асортимент продуктів, вивела нові торгові марки та преміальний бренд нового покоління – OPTIMEAL. В 2016 році за ініціативи Ігора Блистіва в компанії створено відділ інновацій, завдання якого - створювати нові продукти та концепти з урахуванням світових тенденцій. Це дає змогу компанії розробляти продукти, які будуть конкурентні на глобальних ринках.
З 2005 по 2013 р. Ігор працював у «Компанії Ензим», де протягом 8 років виріс з бренд-менеджера до начальника відділу маркетингу. До того працював у мережі магазинів жіночого одягу «Сенсус» на позиції PR-менеджера та менеджер з реклами.
Ігор Блистів отримав диплом «спеціаліста» Львівського національного університету ім. І. Франка за спеціальністю «Соціальна інформатика» у 2004 р. та магістра бізнес-адміністрування KEMBA LvBS (УКУ) у 2012 р. Отримав сертифікат учасника програми «ДНК успішної компанії» від директора DYB UKRAINE Ігоря Гута у 2015 р. та програми «Цілісний маркетинг» від маркетинг директора EVO.COMPANY Олексія Філановського у 2016 р.
З 2016 р. викладає на курсі «Маркетинг» у межах програми MSc in Innovations and Entrepreneurship (LvBS). Доповідач Форуму маркетинг директорів у 2016 та 2017 рр.